Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2007

Παλαιότερα polls

  • Τι ψήφισες/θα ψήφιζες στις εκλογές του ΠΑ.ΣΟ.Κ;
Γιωργάκη, είμαι Νεοδημοκράτης! 8

We, the American Embassy, support Giorgos Papandreou 7

Γιώργο, το κόμμα είναι οικογενειακή υπόθεση, λένε τον χοντρό Παπανδρέου και έχει και αξιώσεις;; 7

Bravo Yiorgos, αγκαπαει τον Κεμάλ, ξερι Ζειμπεκικο, αφτα μου ιπαν στο προξενιο τις Turkiye 8

Βενιζέλο, είμαι και εγώ χοντρός και συμπάσχω 3

Βενιζέλο μπας και βγούμε ποτέ κυβέρνηση, είμαι απόφοιτος Δημοτικού και θέλω να διοριστώ πρόεδρος της ΕΡΤ, μόνο μία αξιοκρατική κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ μπορεί να το κάνει 9
  • Θανατική ποινή για παιδεραστία;
Υπέρ 51 (68%)

Κατά 23 (30%)

Δεν ξέρω 1 (1%)

Μήνυμα για τον ΛΑ.Ο.Σ που δεν τολμάει να την ζητήσει ξεκάθαρα, από τους άλλους δεν περιμένω και τίποτα περισσότερο.
  • Γιατί θα ψηφίσετε ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ;
Δεν θα ψηφίσω ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ! 166 (38%)

Γιατί μόνο το κόμμα μου ενδιαφέρετε για την Ελλάδα 62 (14%)

Για να μην βγει η κακιά Δεξιά/το κακό ΠΑΣΟΚ 88 (20%)

Θα μου κανονίσουν ρουσφέτι 15 (3%)

Επειδή είμαι μαλάκας (το ξέρω αλλά δεν μπορώ να το αλλάξω) 57 (13%)

Είμαι μεγαλοεπιχειρηματίας - οικοπεδοφάγος κτλ 15 (3%)

Ούτε εγώ ξέρω γιατί τους ψηφίζω 24 (5%)

Μόλις το 14% δίνει θετική ψήφο στο μεγάλο κόμμα που ψηφίζει. Ένα 20% δίνει αρνητική ψήφο στον αντίπαλο τους, 6% αποβλέπει σε οικονομικά οφέλη, 18% αναγνωρίζει το λάθος του αλλά συνεχίζει να τους στηρίζει ενώ 38% δηλώνει ότι δεν θα τους ψηφίσει.
  • Τι ΔΕΝ θα ψηφίζατε ποτέ; (πολλαπλές απαντήσεις)
Ν.Δ. 463 (49%)

ΠΑ.ΣΟ.Κ. 288 (30%)

Κ.Κ.Ε. 142 (15%)

ΣΥ.ΡΙΖ.Α. 130 (13%)

ΛΑ.Ο.Σ. 187 (20%)
  • Τι θα ψηφίσετε στις προσεχείς εκλογές;
Νέα Δημοκρατία 381 (30%)

ΠΑ.ΣΟ.Κ - ΣΥ.ΡΙΖ.Α 604 (48%)

Κ.Κ.Ε ή άλλους κομμουνιστές 68 (5%)

ΛΑ.Ο.Σ 121 (9%)

ΔΗ.ΑΝΑ 4 (0%)

Οικολόγους 38 (3%)

Α.Σ.Κ.Ε 2 (0%)

Άλλους (μη κομμουνιστές) 23 (1%)

Δεν υπάρχουν σχόλια: