Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2007

Τι κάνεις εδώ;

Με χαρά ανακάλυψα ότι υπάρχουν αρκετά blogs από κύπριους χρήστες. Είναι πάντα ενδιαφέρον να βρίσκεις άτομα που είτε προσπαθούν να εκφράσουν τι νοιώθουν, είτε να περιγράψουν την καθημερινότητα τους είτε να κριτικάρουν την σημερινή πολιτική κατάσταση.

Αυτό το blog για μένα είναι ένα blog κριτικής απέναντι στην πραγματικότητα που μας τρελαίνει. Δεν είναι σατιρικό επειδή όσο και να το θέλω είμαι ανίκανος να σατιρίσω σημαντικά θέματα. Όταν γράφω το κάνω επειδή κάτι με πνίγει και θέλω να το βγάλω από μέσα μου. Νοιώθω ότι κάποιος, μέσα από την οθόνη της τηλεόρασης ή του υπολογιστή, με κοροϊδεύει. Λέει πράγματα που ξέρει ότι δεν στέκουν, εξυπηρετούν όμως τον σκοπό του. Και πιστεύει ότι εγώ (και ο κάθε ένας που τον βλέπει / ακούει / διαβάζει) έχει χαμηλότερη νοημοσύνη από αυτόν. Αυτό εμένα με ενοχλεί πραγματικά. Δεν μπορώ να σατιρίσω πχ τον Μητσόπουλο όταν εμφανίζεται στην τηλεόραση για να πει ότι η αναφορά του Γ.Γ. του ΟΗΕ περί "δύο κρατών" στην Κύπρο ήταν ηθελημένη. Στέκεται απέναντι μου, με κοιτάει και μου λέει ψέματα ηθελημένα. Με προσβάλλει ως άτομο, με προσβάλλει που πιστεύει ότι θα κοροϊδέψει άλλα άτομα, με λυπεί που στο τέλος τα καταφέρνει.

Συγχρόνως αυτό το blog δεν είναι και προπαγανδιστικό. Αν και είμαι καλύτερος στην προπαγάνδα παρά στην κριτική που προσπαθώ να κάνω εδώ θα επιμείνω στην ανεξάρτητη κριτική. Ο λόγος που με ώθησε να δημιουργήσω αυτό το blog εξάλλου ήταν ακριβώς επειδή είχα προσέξει ότι όλοι οι πολιτικοί, είτε συμφωνώ μαζί τους γενικά είτε όχι, μας πουλάνε τρέλα. Όλοι λένε εν γνώση τους ψέματα για να περάσουν οι απόψεις τους.

Αυτά για την ώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: