Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

Πάλι πιάστηκε ψεύτης ο Μάκης!

Από το Τα παιδία παίζει...

O Aστέριος Ροντούλης λέει σε τηλεφωνική σύνδεση στον Β.Βουλάγκα του River:

ο Τριανταφυλλόπουλος δε με έβγαζε στον αέρα με είχαν στην αναμονή μια ώρα και μου λέγαν δικαιολογίες! Και ούτε με πήραν τηλέφωνο μετά! Μιλάμε για 6 όχι 9 υπαλλήλους που έβαζαν τα χρήματά τους σε λογαριασμό στην Αθήνα για να μαζευτούν τα χρήματα. Το ποσό που συγκεντρώθηκε ήταν 47,000 περίπου. Αυτό το ποσό δεν μπορούσε να κρυφτεί από κανέναν διότι παίρνοντας τα χρήματα ο κάθε υπάλληλος έπαιρνε και απόκομμα τραπέζης με δικιά μου παρότρυνση για να ξέρουμε τι βάζει ο καθένας. Αφού μαζεύτηκε το ποσό με την πάροδο του χρόνου ήθελα να δώσω έναν επετειακό χαρακτήρα στο δόσιμο των χρημάτων. Πήγα μετά από ένα χρόνο και είπα ότι αυτό το ποσό είναι συγκεντρωμένο από άτομα του γραφείου μου για να βοηθήσουν το κόμμα. Το ποσό επεστράφη στον καθένα μετά από προεδρική εντολή. Έχω στα χέρια μου όλες τις αποδείξεις από την τράπεζα. Το ποσό που αντιστοιχεί στην κυρία που έκανε την καταγγελία είναι 4.000 ευρώ. Γιατί δεν κατήγγειλε αυτή η κυρία ένα χρόνο τώρα; Αν ο Μάκης με καλέσει την Πέμπτη στην εκπομπή δε μασάω, θα πάω και θα πω τα ίδια! Με τον Ροντούλη θα χει να κάνει ο Τριανταφυλλόπουλος όχι με τον Καρατζαφέρη! Μετάνιωσα μόνο για τον αυθορμητισμό μου, θα το έκανα κάθε χρόνο αλλά δεν θα το ξανακάνω. Θα είναι ντροπή να μην συνεχιστεί το θέμα γιατί με ενδιαφέρει η ουσία και όχι οι εντυπώσεις. Μάλλον πλησιάζουν εκλογές και αρχίζουν τα νταούλια! Φανταστείτε ένα δημοσιογράφο που κάνει αξιολογικές κρίσεις για έναν άνθρωπο που δεν έχει ακούσει”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: