Όριο ταχύτητας
Η προπαγάνδα του υπερσυντηρητικού κατεστημένου έχει φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα σε διάφορα θέματα. Ένα από αυτά είναι και τα τροχαία ατυχήματα. Η κυπριακή κοινωνία, απαθής, υποστηρίζει την φασιστική νοοτροπία της κυβέρνησης.
Επικροτεί τα αστρονομικά εξώδικα πρόστιμα που έχουν μπει με την δικαιολογία ότι τα προηγούμενα -λογικά- πρόστιμα δεν ήταν αρκετά για να "τρομάξουν" το κοινό, και με πραγματική αιτία φυσικά το να γεμίσουν τα ταμεία του κράτους.
Επικροτεί τα παράλογα αλκοτέστ με αποτέλεσμα δεκάδες άτομα κάθε βδομάδα να οδηγούνται στα αστυνομικά τμήματα και να ταλαιπωρούνται επειδή άκουσον άκουσον, ήπιαν δύο ποτά στη νυχτερινή τους έξοδο.
Επικροτεί τις κάμερες οι οποίες σε όσες χώρες έχουν εμφανιστεί έχουν σηκώσει θύελλα αντιδράσεων (εκτός ίσως των πάντα χλιαρών Εγγλέζων).
Επιτρέπει την υπερβολική βία που εξασκεί η αστυνομία εις βάρος αθώων και ένοχων, με το να πιστεύει ακόμα τις γελοιότητες περί τραυματισμένων αστυνομικών κάθε φορά που δέρνουν κάποιον.
Τώρα η εξουσία προβαίνει σε ακόμα μία κίνηση την οποία η κυπριακή κοινωνία βλέπει αδιάφορα. Ο υπουργός δικαιοσύνης ζητά να σταματήσει το χαριστικό όριο, 20 χιλιόμετρα πάνω από το όριο που γράφεται στις πινακίδες. Το χαριστικό όριο είναι μία τακτική που ισχύει από όσο θυμάμαι. Τι δεν λαμβάνει υπόψη η κυβέρνηση;
- Στην συντριπτική πλειοψηφία των χωρών τα κράτη δεν είναι αστυνομοκρατούμενα, οπότε τα όρια δεν τηρούνται ούτως ή άλλως (με εξαιρέσεις φυσικά).
- Στην συντριπτική πλειοψηφία των χωρών το όριο για οδήγηση στις περιοχές που στην Κύπρο είναι 80 χιλιόμετρα/ώρα είναι μεγαλύτερο. Ακόμα και στην Αγγλία φτάνει μέχρι τα 110 χιλιόμετρα ενώ στις περισσότερες χώρες είναι στα 90-100 χ/ώ.
- Από τις 45 χώρες που είδα στις 36 το όριο στους αυτοκινητόδρομους ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα, σε κάποιες φτάνει μέχρι τα 150 χ/ώ αλλά στις περισσότερες κινείτε γύρω στα 130.
- Τα σημερινά όρια ταχύτητας της κυπριακής δημοκρατίας την κάνουν ένα από τα πιο αυστηρά κράτη σε όλο τον κόσμο, μαζί με τις ασιατικές Σιγκαπούρη, Ιαπωνία και Χονγκ Κογκ, τις σκανδιναβικές Ισλανδία και Νορβηγία και τα "μίνι" κράτη της Μάλτας και του Λιχτενστάιν. Σε κανένα άλλο κράτος δεν μπορούν καν να συγκριθούν τα όρια ταχύτητας με το κυπριακό, ενώ ακόμα και τα λιγοστά προαναφερθέντα κράτη που κινούνται περίπου στα κυπριακά επίπεδα κάπου υπερτερούν.
Επικροτεί τα αστρονομικά εξώδικα πρόστιμα που έχουν μπει με την δικαιολογία ότι τα προηγούμενα -λογικά- πρόστιμα δεν ήταν αρκετά για να "τρομάξουν" το κοινό, και με πραγματική αιτία φυσικά το να γεμίσουν τα ταμεία του κράτους.
Επικροτεί τα παράλογα αλκοτέστ με αποτέλεσμα δεκάδες άτομα κάθε βδομάδα να οδηγούνται στα αστυνομικά τμήματα και να ταλαιπωρούνται επειδή άκουσον άκουσον, ήπιαν δύο ποτά στη νυχτερινή τους έξοδο.
Επικροτεί τις κάμερες οι οποίες σε όσες χώρες έχουν εμφανιστεί έχουν σηκώσει θύελλα αντιδράσεων (εκτός ίσως των πάντα χλιαρών Εγγλέζων).
Επιτρέπει την υπερβολική βία που εξασκεί η αστυνομία εις βάρος αθώων και ένοχων, με το να πιστεύει ακόμα τις γελοιότητες περί τραυματισμένων αστυνομικών κάθε φορά που δέρνουν κάποιον.
Τώρα η εξουσία προβαίνει σε ακόμα μία κίνηση την οποία η κυπριακή κοινωνία βλέπει αδιάφορα. Ο υπουργός δικαιοσύνης ζητά να σταματήσει το χαριστικό όριο, 20 χιλιόμετρα πάνω από το όριο που γράφεται στις πινακίδες. Το χαριστικό όριο είναι μία τακτική που ισχύει από όσο θυμάμαι. Τι δεν λαμβάνει υπόψη η κυβέρνηση;
- Στην συντριπτική πλειοψηφία των χωρών τα κράτη δεν είναι αστυνομοκρατούμενα, οπότε τα όρια δεν τηρούνται ούτως ή άλλως (με εξαιρέσεις φυσικά).
- Στην συντριπτική πλειοψηφία των χωρών το όριο για οδήγηση στις περιοχές που στην Κύπρο είναι 80 χιλιόμετρα/ώρα είναι μεγαλύτερο. Ακόμα και στην Αγγλία φτάνει μέχρι τα 110 χιλιόμετρα ενώ στις περισσότερες χώρες είναι στα 90-100 χ/ώ.
- Από τις 45 χώρες που είδα στις 36 το όριο στους αυτοκινητόδρομους ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα, σε κάποιες φτάνει μέχρι τα 150 χ/ώ αλλά στις περισσότερες κινείτε γύρω στα 130.
- Τα σημερινά όρια ταχύτητας της κυπριακής δημοκρατίας την κάνουν ένα από τα πιο αυστηρά κράτη σε όλο τον κόσμο, μαζί με τις ασιατικές Σιγκαπούρη, Ιαπωνία και Χονγκ Κογκ, τις σκανδιναβικές Ισλανδία και Νορβηγία και τα "μίνι" κράτη της Μάλτας και του Λιχτενστάιν. Σε κανένα άλλο κράτος δεν μπορούν καν να συγκριθούν τα όρια ταχύτητας με το κυπριακό, ενώ ακόμα και τα λιγοστά προαναφερθέντα κράτη που κινούνται περίπου στα κυπριακά επίπεδα κάπου υπερτερούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου