Ποιες είναι οι δυνάμεις της οπισθοδρόμησης;
Του Κωστάκη Αντωνίου
Ποιους εννοεί ο Υπουργός Παιδείας, όταν μιλά για «δυνάμεις της οπισθοδρόμησης και της συρρίκνωσης του Ελληνισμού», οι οποίες αντιδρούν στον εκσυγχρονισμό της παιδείας;
Καταρχήν, ουδείς αντιδρά στον εκσυγχρονισμό της παιδείας. Είναι στην αποβλάκωση των νέων και στην παραποίηση της Ιστορίας, η οποία προωθείται υπογείως και ανοικτά, που αντιδρά η κοινωνία. Διότι ο κ. Υπουργός πρέπει να προβληματιστεί και να μετρήσει ποιες δυνάμεις αντιδρούν. Είναι η Εκκλησία, είναι όλα τα πολιτικά κόμματα, εκτός του ΑΚΕΛ, είναι η συνδικαλιστική οργάνωση των εκπαιδευτικών. Αν όλοι αυτοί είναι «οπισθοδρομικοί» και θέλουν τη «συρρίκνωση του Ελληνισμού», τότε ολόκληρη σχεδόν η κοινωνία -πλην του ιδίου, του ΑΚΕΛ και των λεγόμενων επαναπροσεγγιστικών κύκλων- έχει παραφρονήσει!
Ο Υπουργός Παιδείας μιλά για «δυνάμεις της οπισθοδρόμησης». Αλλά, σημαιοφόροι αυτών των δυνάμεων, είναι οι ίδιος, το ΑΚΕΛ και οι επαναπροσεγγιστικοί κύκλοι. Οι οποίοι θέλουν να μας επιστρέψουν στο 1963. Ενώ βρισκόμαστε στο 2009, ενώ ενώπιόν μας έχουμε το μέγα πρόβλημα της κατοχής και τον κίνδυνο οριστικής εξαφάνισης του κυπριακού Ελληνισμού, βιολογικής και εθνικής, ενώ η μισή πατρίδα μας έχει τουρκοποιηθεί, ενώ έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια εθνοκάθαρση, προσφυγιά, εγκλήματα πολέμου της Τουρκίας εναντίον της πατρίδας μας, λεηλασία και καταστροφή των περιουσιών μας στα κατεχόμενα, ο Υπουργός Παιδείας, το ΑΚΕΛ, οι επαναπροσεγγιστές αποστρέφουν το πρόσωπο από τους μεγάλους κινδύνους, υποβαθμίζουν τις προτεραιότητες και, αντί να δουν το σήμερα, στρέφονται στο παρελθόν και στο '63.
Γιατί; Ποιον στόχο εξυπηρετεί αυτή η προσπάθειά τους; Ποιον στόχο έχει όλη η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας, αντί να είναι προσαρμοσμένη στην ανύψωση του αγωνιστικού φρονήματος των νέων και στην απαλλαγή από την κατοχή, να έχει ως επίκεντρο την «καλλιέργεια κουλτούρας συμφιλίωσης με τους Τουρκοκυπρίους»; Ποιος είπε στον κ. Υπουργό ότι υπάρχει αίσθημα εχθρότητας, από την κυπριακή κοινωνία, προς τους Τουρκοκύπριους και θέλει να το εκριζώσει;
Αν, λοιπόν, υπάρχουν δυνάμεις οπισθοδρόμησης, στην ελληνοκυπριακή κοινότητα, αυτές πρέπει να εκπροσωπούνται από τον Υπουργό Παιδείας, το ΑΚΕΛ και τους επαναπροσεγγιστικούς κύκλους. Οι οποίοι δεν επικεντρώνονται στο μεγάλο πρόβλημα, που είναι η κατοχή, και στον κίνδυνο να χαθεί ο κυπριακός Ελληνισμός από τα χώματά του, αλλά στρέφονται στο '63 για να μας πουν ότι η ελληνοκυπριακή πλευρά έσφαζε Τουρκοκύπριους! Διαστρέφεται η Ιστορία, διά της παραγραφής ενός μεγάλου εγκλήματος, του τουρκικού πραξικοπήματος κατά της Κυπριακής Δημοκρατίας, και παρουσιάζεται αυτό το πραξικόπημα ως «διακοινοτική σύγκρουση» μεταξύ των εξτρεμιστικών και σοβινιστικών οργανώσεων στις δύο κοινότητες...
Όσον αφορά στις δυνάμεις «συρρίκνωσης του Ελληνισμού», σίγουρα, σε αυτές, ακριβώς, ανήκουν εκείνοι, οι οποίοι -διά της διαστρέβλωσης της Ιστορίας, της παραποίησης των γεγονότων, του αποπροσανατολισμού από την απαλλαγή από την κατοχή- επιχειρούν να συρρικνώσουν τον Ελληνισμό της Κύπρου...
Ποιους εννοεί ο Υπουργός Παιδείας, όταν μιλά για «δυνάμεις της οπισθοδρόμησης και της συρρίκνωσης του Ελληνισμού», οι οποίες αντιδρούν στον εκσυγχρονισμό της παιδείας;
Καταρχήν, ουδείς αντιδρά στον εκσυγχρονισμό της παιδείας. Είναι στην αποβλάκωση των νέων και στην παραποίηση της Ιστορίας, η οποία προωθείται υπογείως και ανοικτά, που αντιδρά η κοινωνία. Διότι ο κ. Υπουργός πρέπει να προβληματιστεί και να μετρήσει ποιες δυνάμεις αντιδρούν. Είναι η Εκκλησία, είναι όλα τα πολιτικά κόμματα, εκτός του ΑΚΕΛ, είναι η συνδικαλιστική οργάνωση των εκπαιδευτικών. Αν όλοι αυτοί είναι «οπισθοδρομικοί» και θέλουν τη «συρρίκνωση του Ελληνισμού», τότε ολόκληρη σχεδόν η κοινωνία -πλην του ιδίου, του ΑΚΕΛ και των λεγόμενων επαναπροσεγγιστικών κύκλων- έχει παραφρονήσει!
Ο Υπουργός Παιδείας μιλά για «δυνάμεις της οπισθοδρόμησης». Αλλά, σημαιοφόροι αυτών των δυνάμεων, είναι οι ίδιος, το ΑΚΕΛ και οι επαναπροσεγγιστικοί κύκλοι. Οι οποίοι θέλουν να μας επιστρέψουν στο 1963. Ενώ βρισκόμαστε στο 2009, ενώ ενώπιόν μας έχουμε το μέγα πρόβλημα της κατοχής και τον κίνδυνο οριστικής εξαφάνισης του κυπριακού Ελληνισμού, βιολογικής και εθνικής, ενώ η μισή πατρίδα μας έχει τουρκοποιηθεί, ενώ έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια εθνοκάθαρση, προσφυγιά, εγκλήματα πολέμου της Τουρκίας εναντίον της πατρίδας μας, λεηλασία και καταστροφή των περιουσιών μας στα κατεχόμενα, ο Υπουργός Παιδείας, το ΑΚΕΛ, οι επαναπροσεγγιστές αποστρέφουν το πρόσωπο από τους μεγάλους κινδύνους, υποβαθμίζουν τις προτεραιότητες και, αντί να δουν το σήμερα, στρέφονται στο παρελθόν και στο '63.
Γιατί; Ποιον στόχο εξυπηρετεί αυτή η προσπάθειά τους; Ποιον στόχο έχει όλη η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας, αντί να είναι προσαρμοσμένη στην ανύψωση του αγωνιστικού φρονήματος των νέων και στην απαλλαγή από την κατοχή, να έχει ως επίκεντρο την «καλλιέργεια κουλτούρας συμφιλίωσης με τους Τουρκοκυπρίους»; Ποιος είπε στον κ. Υπουργό ότι υπάρχει αίσθημα εχθρότητας, από την κυπριακή κοινωνία, προς τους Τουρκοκύπριους και θέλει να το εκριζώσει;
Αν, λοιπόν, υπάρχουν δυνάμεις οπισθοδρόμησης, στην ελληνοκυπριακή κοινότητα, αυτές πρέπει να εκπροσωπούνται από τον Υπουργό Παιδείας, το ΑΚΕΛ και τους επαναπροσεγγιστικούς κύκλους. Οι οποίοι δεν επικεντρώνονται στο μεγάλο πρόβλημα, που είναι η κατοχή, και στον κίνδυνο να χαθεί ο κυπριακός Ελληνισμός από τα χώματά του, αλλά στρέφονται στο '63 για να μας πουν ότι η ελληνοκυπριακή πλευρά έσφαζε Τουρκοκύπριους! Διαστρέφεται η Ιστορία, διά της παραγραφής ενός μεγάλου εγκλήματος, του τουρκικού πραξικοπήματος κατά της Κυπριακής Δημοκρατίας, και παρουσιάζεται αυτό το πραξικόπημα ως «διακοινοτική σύγκρουση» μεταξύ των εξτρεμιστικών και σοβινιστικών οργανώσεων στις δύο κοινότητες...
Όσον αφορά στις δυνάμεις «συρρίκνωσης του Ελληνισμού», σίγουρα, σε αυτές, ακριβώς, ανήκουν εκείνοι, οι οποίοι -διά της διαστρέβλωσης της Ιστορίας, της παραποίησης των γεγονότων, του αποπροσανατολισμού από την απαλλαγή από την κατοχή- επιχειρούν να συρρικνώσουν τον Ελληνισμό της Κύπρου...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου